Lykta som jag fick i Julklapp!



Hihi! Älskar den!♥
♥♥♥
Som nog vissa vet så älskar jag ugglor!
Så jag fick den här lyktan av mamma i julklapp!
Och jag älskar den och den passar jätte bra i mitt rum bland alla andra ljus!
Lyset från den är jätte mysigt! 

Har inget att göra idag så jag kommer väl bara chilla framför tv:n hela dagen typ och kanske blogga ngt, om jag har lust:P
Ska kanske städa mitt rum lite också ser lite stökigt ut när jag tänker efter:P Så det är vad jag ska göra idag och så kommer jag försöka läsa lite i boken som jag försöker att komma in i! Men den värkar bra ialllafall! Den heter typ "Beautiful dead" tror jag:)

Ska upp nu till mitt rum och börja städa!


Kram Ronja:)♥♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0