Jag lever... tror jag

Hej,
Har haft en liten paus på bloggen p.g.a saker som jag inte blir så glad över! :(
Mitt liv är lite jobbigt för tillfället!
Men jag var sjukt glad igår över lite grejor som jag bara önskat ska hända! :D
Sä jag är en lycklig människa, förutom att jag mår skit över hur mitt liv är men jag har några ljusa stunder iaf...
Jag vet att jag har lovat att lägga upp bilder från novell och julshowen men tyvärr... jag har tappat bort itt USB minne som alla bilder är på men jag ska leta efter det lite mera ikväll... men bilderna kommer så fort som jag hittar USB minnet! :)
Har sä j*vla ont i magen också!
Min mage är inte riktigt van med att jag äter! :o
Men jag får väl se nu om jag har lust att äta nu p.g.a hur min dag idag har sett ut!
Så j*vla mkt på mig från alla håll!
Vet inte om jag orkar med det så mkt längre...:(
Igår var man med syrran i Tierp och skramlade ihop lite pengar till ungdomsnätverket så att vi kan renovera klart hälsohuset!
Det gick jätte bra för oss och vi fick stå och prataför lite människor!
Kram Ronja

Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

JAG AHAR KÖPT EN JULKLAPP TILL DEJ :D

- ledtråd, det är inte nagelack :o

2011-12-21 @ 19:01:07
URL: http://laoop.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0