Heeeeeeeessa jag!

Hejhopp!

Är en hes liten människa idag så jag har inte pratat så mkt som jag brukar idag:( Vilket var sjukt tråkigt men jag har skrattat jätte mkt ist! :)

Jag har även pratat med en jounalist om julshowen idag, det var jag och några till från klassen och så tog hon emn massa bilder på oss! Synd att jag är hes för då kanske jag inte kan sjunga på lördag och just nu har jag hicka! :P AAa.... vad detta suger!!!!

Novell imorgon så jag håller på att förbereda mig för det ja! Och det göt hufsat bra faktiskt och kläderna tills på lördag är nu ändrat till en kjol och linne ist för tunika:P Hoppas att alla andra tycker att det blir bra! :)

Kommer mog inga bilder idag tyvärr var för mörkt när jag kom hem tyvärr! :(
Men imorgon mkommer det några eller många från novell! :D
Men vi hoppas på också på att alla vill vara med på bild... annars blir jag ju lite ledsen:(

Ses senare!

Kram Ronja:)♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0