Godnatt och sov gött!

Hej,

Sitter här i sängen mad datorn i knät och lyssnar på musik!♥
Har haft en jätte bra dag  skolan med alla människor där!

Är extra glad för att det har kommit lite snö så att man kan ta fina foton imorgon och på novellfesten på fredag vilket påminner mig om att jag ska komma ihåg kameran på fredag! Ska bli en massa fotande! :D♥
Kommer att ta foton på typ alla! :) Så akta er för mig om ni inte vill vara med på kort som troligen kommer upp på bloggen min! Men vissa kommer jag tvinga att vara med på bild varesig de vill eller inte!

Jag är sjukt hes vilket inte är bra, kan ju för fan knappt prata just nu, jag bara dricker en massa te med honung i med hoppet om att halsen ska bli bättre tills på lördag vilket skulle vara trevligt! :)♥

Dessutom så fyller jag år på söndag och syrran fyller på fredag men det är inte alla. Julia imorgon, Rebecka på lördag , morbror på söndag och kusin på måndag, så det blir en massa firande under de senaste dagarna som kommer att komma nu! :) Men ett grattizz till er alla fina och underbara som ska fylla år nu! ♥

Bilder kommer imorgon på snön men på en massa annat också, sen kommer det från novell på fredag hoppas jag!:)


Godnatt hoppas att ni sover gött!

Kram Ronja! ♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0