F*n min kamera är trasig!

hej,

Min kamera är trasig så jag har inte tagit några bilder på julklapparna men jag ska ta några bilder med mobilen idag! tror jah!

Träffade Mormor & Morfar igår efter en massa tjat och längtan!♥
Fick ett presentkort, nagelack och GODIS... Godisråttan som man är då! ;P
Så nu är det bara att shoppa lite och titta på bio med syrran nån gång underlovets dagar!

Bara 2½ vecka tills skolan börjar...känns som en evighet... till skillnad från andra så längtar jag till skolan igen!
Låter helt sjukt men så är det:)
Vill bara träffa alla underbara människor igen! :)♥
Saknar er så sjukt mkt! ♥♥♥

Slog sönder en bit av min tand igår:( så nu är det en liten bit av tanden min som fattas, men jag hoppas att det inte syns så mkt. :P
Jag tycker inte att det syns så mkt!

Nu ska jag bara fixa lite till på datorn sen blir det att chilla framför tv:n resten av dagen! :P

Kram Ronja:)♥♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0