Dala är HÖG!

Haha... Sitter häroch garvar åt Emil som värkar vara hög på något! Han kan inte vara tyst i en ända minut, och absolut inte när man pratar i telefonen med en människa!

Dagen har varit bra som vanligt! ^^
Hihi... fick ett MVG på ett oförberätt matteprov, fett stolt! Var den enda i klassen som löste fråga 19 rätt också, så jag är jätte nöjd med det!
Har även haft jätteroligt med mina vänner på rasterna och lektionerna!

På lunchen stack jag och Evelina till ICA och köpte choklad- är man tjock så är man! :P
Lektionen efter lunch var rolig när vi tittade på svenssons kortfilmer som vi ska ha på julshowen:), de var jätteroliga iallafall kungafamiljs filmerna. Han har filmat själv och fixat till de filmerna, ungefär 5 min varje! :)
De var jätteroliga och bra! :D

På fysiklektionen så gjorde vi elmotorer som vi skulle få snurra i en konstig ställnings moj! :P
Det gick inte så bra för min grupp för en av våra grejor på ställningen var typ trasig eller något liknande:)
Men då fick vi kolla på en annan grupp som hade grejor som funkade! ^^

Ahhhhh.... är så jävla trött just nu.

Efter att man kom hem från skolan så hann man vara hemma i ca 40 min innan vi åkte till syrran i skräplinge!
Där vi fick lite tråkiga nyheter jag inte tänker gå in på just nu:(
Så man har inte orkat eller hunnit plugga på provet som vi har imorgon så jag måste prata med Ellinor när jag kommer till skolan imorgon! :P
Förlåt Ellinor att jag inte har pluggat!

En bild sen jag vet inte när!

 

Om ni läser min blogg så älskar jag er!♥

Kram Ronja:)♥


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0