Blåssser ute just nu!

Godmorgon!


Bara jag vaken i huset änsålänge har inte väckt dom andra eftersom jag är uppe så tidigt:P
Väcker nog dom lite senare tror jag! :)

Har änsålänge bara fixat en del av håret och sminkningen och just nu väntar jag bara på att klockan ska gå lite fortare! Men jag hoppas även att det slutar blåsa så jävligt ute!!! För just nu blåser det rätt mkt faktiskt! :(Hoppas då även på att min buss går inte blir inställd också för mamma kan inte stjusa* oss för bilen är trasig
så då får någon snäll människa hämta mig och köra mig till skolan för annars kommer jag få damp!!! Om jag inte kommer till novell middagen.

Ska nog börja väcka de andra nu så att jag hinner fixa håret på dem.:)¨

Kram Ronja:)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0