Ahh... så jävla sur man blir!!!

Hej...

Hade precis skrivit ett långt inlägg så försvinner allt bara helt plötsligt fatta att man blir surig!:(
Men man får väl skriva ungefär samma igen då, för jag kan ju inte bara skriva det här! :)

Iallafall så har jag ätit nu och det var jättegott tyckte jag och syskonen också vilket är väldigt tur att de gör:P

Hiihi, jag har haft det jätteroligt med Evelina, Rebecka och Elin:)♥ idag på luciaträningen och på rasterna! (mest på rasterna):)♥
Hoppas att de tyckte de också! Jag Evelina och Rebecka ska sjunga en bit av- Last Christmas på lucian och det ska bli jätteroligt men också pinsamt om man gör något fel eller något men det blir nog bra:)

Jag låter nu lite FAIL när jag sjunger eftersom jag är så jävla förkyld, och det suger totalt eftersom jag ska vara värd och sjunga på lördag när vi ska ha julshowen! Ahhh.. vill bara bli fri från förkylningen någon jävla gång.:P

Måste iallafall träna på låtarna tills på lördag och till lucia nästa tisdag tror jag att det är:P
Ehhh.. hoppas att man är frisk då!

Novell på fredag vilket ska bli jätte roligt med en massa god mat och sådant! Snart om bara några dagar asså, fan vad tiden går fort just nu förra vecka gick sjukt fort och det kommer nog den här också! :) Vilket kan vara bra och dåligt!
Men i mitt fall bara bra förtillfället! :P

Hmmm.... nu har jag nog inge mer att skriva om... Vill skriva mer men kommer inte på något!




Älskar bilden!

Kram Ronja:)♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0