15 idag då!

Hejhej!

Idag fyller man år då!
haha...enligt falk så är jag och rebecka 73 nu och behöver rulator! :D
Skrattade jätte mkt när han sa det igår!

Igår hadfe vi julshowen och det gick jättebra att sjunga och att vara värd! :) Vär jättteroligt också och det kom ungefär 135st! Vilket väldigt bra tycker ja!
Mormor ochmorfar kom även vilket jag blev jätteglad över hade inte träffat dom på jättelänge! :)

Har tagit en massa bilder på förberedelsena* till showen som nog kommer senare idag eller imorgon! beror på om jag hinner också! :)

Håller på att lägga över bilderna på mitt USB minne! Vilket tar ett tag 1 min kvar tills det är klart då!
Hoppas att ni andra som var på showen hade det roligt för det hade iallafall jag!

Och jag vill gratulera Rebecka som fyllde 15år igåR Grattis! ♥
Och även grattis Min Morbror som också fyller år idag! :)♥

Kram Ronja!

Kommentarer
Postat av: jessica

grattis i efterskott :D haha!

2011-12-13 @ 20:55:19
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0