Jonte sitter och visar en massa gamla fula bilder på mig...

Hej,

Jag vet att jag är dålig på att updatera bloggen. :(
Men jaf har haft mycket att gör a den senaste tiden...
Sen så har jag inte haft något att blogga om :(
Men nu när jag förde över bilder till min dator så kom jag på att jag skulle ju skriva om mina djur lite grann.
Så här kommer "Dagens djur"




Och det är Två Spökskräckor, Laban och Labolina :P
Lite fakta

Latinskt namn:Exatosoma
Längd:16cm som vuxen(Dessa är små)
Äter: Ek och hallonblad

Vi SeS

KramiZz Poouff♥♥♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

brukar du sitt och gosa med dom där elelr? :P

2011-08-11 @ 22:35:19
URL: http://laoop.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0