Heeeiizan=)

Ja jag har inte kunnat komma in på min dator som är störd och har därför inte kunnat börja med bloggen. Idag har jag varit i skolan och jag har nog skrattat nästan hela tiden på lektionernaXD På
livskunskapen så skulle vi skriva positiva saker om varandra och på en lapp fick man meningen "bra på kemi,fysik och sånt skitXD" Fanny skrev den....Sen vid kl. 12 hämta sten mig vid torget så åkte vi till sjukhuset och det gick jätte bra där. Efter det åkte vi till Ewa och jobba lite-.- Sen har jag köpt mammas present det är en ............ Jag vet inte om mamma läser bloggen.   Jag tänkte bjuda på en bild med mig...
 Lilla jagXD
Hihi;)


Kommentarer
Postat av: Evelina :>

haha, jag hade oxå "natur designen" när jag började blogga ;P Härmis!

2011-04-28 @ 20:39:49
URL: http://laoop.blogg.se/
Postat av: Poouff

hahahaXD jag är en liten härmizzz! :D

2011-04-29 @ 16:54:32
URL: http://poouff.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0